Criteo - inteligentní bannerová reklama

Na poli nákupu internetové reklamy formou RTB (real time biddingu) se pohybujeme déle než 10 let. Za tu dobu jsme vyzkoušeli celou řadu nástrojů pro Dynamický remarketing a akvizici. Jednoznačně nejlepších výsledků jsme dosáhli právě s globální technologickou platformou Criteo.

V čem Criteo exceluje?

Platforma je vhodná pro remarketingové produktové kampaně z feedu i jakékoliv akviziční kampaně zaměřené na prokazatelné výsledky.  

Criteo se díky svému jedinečnému algoritmu učí z chování uživatelů na webu a díky dynamické kreativní optimalizaci zobrazuje uživatelům hyperpersonalizovanou reklamu. Systému Criteo důvěřuje více než 21.000 inzerentů z celého světa, mezi nimi i jedny z největších globálních značek jako je Nike, Walmart, eBay nebo Macy’s. A to hlavně proto, že má na otevřeném internetu největší dosah a denně zaznamenává 725 milionů aktivních uživatelů. Ročně skrze platformu projdou transakce v hodnotě více než 900 miliard dolarů.

FULL FUNNEL MARKETING

Pomocí robusní inzertní platformy Criteo dokážeme zasáhnout uživatele internetu ve všech fázích nákupního procesu.

DYNAMICKÝ REMARKETING

Interaktivní dynamické reklamy s velice dobrým konverzním poměrem a vysokou návratnostní investice. Díky strojovému učení dokáže CRITEO doručit až 5x lepší výsledky než běžný remarketing.

AKVIZIČNÍ KAMPANĚ  ZAMĚŘENÉ NA KONVERZE

Že se nedají provozovat akviziční bannerové kampaně na konverze? Ale kdeže, s Criteo platformou je to hračka. Inteligentní systém pracuje s interními behaviorálními daty a reklamu zacílí, tak aby splnila požadavky na návratnost investice.

AKVIZIČNÍ KAMPANĚ ZAMĚŘENÉ NA NÁVŠTĚVNOST

Potřebujete dostat na e-shop nové návštěvníky? Díky této optimalizační strategii získáte vysokou návštěvnost za bezkonkurečních podmínek. A nebojte, i tyto návštěvníky přetavíme v objednávky.

Jakých výsledků se dá dosáhnout?

  • Každý den více jak 2000 nových návštěvníků na eshopu
  • 20% tržeb navíc
  • Podíl reklamních nákladů na vytvořeném obratu stejný jako u PPC reklamy

E-shop s RC modely

  • o 140% lepší konverzní poměr z dynamického remarketingu než skrze Google Ads nebo Sklik
  • Cena prokliku už od 2 Kč
  • Akviziční návštěvnost s průměrnou dobou na webu delší než 5 minut

E-shop s nábytkem

  • Akviziční kampaně pro 4 trhy - CZ, SK, HU, RO
  • Hlavní kanál pro akvizice s cenou za proklik od 2,5 Kč
  • Počet transakcí z akvizice o 120% vyšší než z Google Ads

E-shop s vysavači

„Výkonnostní online marketing je pro nás významným zdrojem tržeb. Chtěli jsme si otestovat možnosti platformy Criteo a jsme rádi, že jsme si k tomu vybrali spolehlivou agenturu ROI digital. Díky proaktivní managerce Tereze Jirasové vše funguje naprosto bez problémů a nám se daří plnit naše interní cíle.“

www.superzoo.cz

Michal Vaníček, Marketing Manager

„Na poli bannerové reklamy jsme dosud měli jen negativní zkušenosti. Přesto jsme se po dobré zkušenosti s reklamou na Facebooku domluvili s ROI Digital na otestování reklamního systému Criteo a výsledky se tentokrát dostavily. Dokonce bylo možné reklamu provozovat na základě výkonnostního modelu. Criteo se tak stalo další součástí našich reklamních aktivit a už již ho spěšně provozujeme několik let.“

www.chaty-chalupy-dds.cz

Ondřej Pastrňák, majitel portálu

Jak spolupráce probíhá

Cenová nabídka

Připravíme Vám cenovou nabídku na základě podkladů které nám dodáte. Platforma není vhodná pro e-shopy s menší návštěvností než 30 000 návštěvníků za měsíc.

Nastavíme propojení

Skrze Google Tag Manager provedeme poměrné náročné nasazení všech potřebných měřících skriptů. Propojíme feeed s dynamickými bannery a odladíme správné zobrazovaní produktů

Optimalizujeme, plníme cíle

Po spuštění kampaní je samozřejmě průběžně optimalizujeme a reportujeme Vám dosažené výsledky.

Jak funguje cílení na uživatele

Criteo pracuje v reálném čase a učí se porozumět chovaní Vašich potenciálních zákazníků, díky tomu doručuje tak perfektní a stabilní výsledky.

Jsme klíčová certifikovaná agentura v ČR

Libor Slavík Product Owner

Libor zastřešuje kompletní komunikaci s agenturou a bude váš hlavní důstojník. V online marketingu pracuje déle jak 10 let, od začátku vybudoval agenturu ROI media i ROI digital, baví ho nové technologie a hlavně platforma Criteo.

Bc. Aleš Mach Integrate Manager

Aleš je integrátor tělem i duší, nasazovaní skriptů a propojování online světů ho prostě baví. V agentuře byl první a v roce 2010 jí založil.

Ing. Tereza Jirasová Project Manager

Tereza se postará o to, aby vaše kampaně byly jako ze žurnálu. Pohlídá veškeré cíle a rozpočty a dohodne s platformou Criteo tu nejlepší možnou péči a podporu.

Pojďme společně růst. Je čas se nám ozvat

Už vás dělí jen krok od chytré a perfektně zacílené RTB reklamy. Společně zjistíme, zda je Criteo to pravé i pro vás.

Často kladené dotazy

Pro koho je Criteo vhodné?

V případě e-shopu je doporučená návštěvnost pro retargeting alespoň 30 000 návštěvníků za měsíc. V případě akviziční kampaně může být návštěvnost i menší. U webových prezentací bez přímého internetového prodeje se stanovuje individuálně

Kolik stojí reklama přes Criteo?

Jelikož je nástroj zaměřený na návratnost investic, vždy se před spuštětním kampaní počitá jestli se vám propagace vyplatí a bude dávat smysl. Řádově se mohou rozpočty pohybovat od 15 000 Kč za měsíc

Proč využít na správu kampaně agenturu?

S platformou už pracujeme dlouhé měsíce, denně máme k dispozici specialisty z Criteo podpory a společně dosahujeme výborných výsledků. Vy se nemusíte o nic starat, jen si hlídat ekonomickou rentabilitu - podklady od nás budete mít vždy kompletní a online.

Kolik zaplatím za správu a kolik za reklamní náklady

Vždy je naším hlavním cílem aby se Vám reklama vyplatila v rámci dohodnutého PNO( podíl reklamních nákladů na vytvořeném obratu) včetně naší správy. Měsíční poplatek za správu kampaní je od 5 000 Kč

Remarketing už používám skrze Google, takže Criteo nepotřebuji

Criteo si nepřekaží s žádnými druhy remarketingu, ať už od Googlu, Seznamu nebo Facebooku. V případě potřeby lze některé reklamní umístění vyloučit a zvýšit tak dosah na reklamních plochách kde nejste vidět. Případně se dá nastavit jen akviziční kampaň bez využití remarketingu

Jak dlouho je potřeba na vyzkoušení? Neuvážete mě dlouhou smlouvou?

Nemusíte se bát! Když pro vás nebude systém vhodný, řekneme vám to hned na začátku. Na vyzkoušení  bohatě stačí jeden měsíc, v případě, že systém nebude plnit vaše cíle je výpovědní doba ke konci uskutečněného měsíce. Vždy jednáme fér