Blog a novinky

Markéta Chaloupková: Data z Heureky slouží jako skvělá zpětná vazba

Markéta Chaloupková z Heureka Group, největšího cenového srovnávače v Evropě, byla dalším zkušeným hostem podcastu „Dobrá návratnost“ agentur ROI MEDIA a ROI DIGITAL. Tušili jste, že Heureka Group je už nyní celkem v 9 zemích? Kromě ČR a SR je také v Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Slovinsku, Chorvatsku, Srbsku a v Bosně a Hercegovině. Jaké služby nabízí tato platforma e-shopům a brandům? Které jsou mezi nimi nejoblíbenější? Jak funguje display reklama a product ads? Jak se na Heurece vymezit jinak než cenou?

Soňa Miháliková: Criteo se neomezuje jen na větší klienty, ale pomáhá i těm menším.

Soňa Miháliková, zkušená sales manager v Criteu. Na starosti má nové kampaně především v ČR a SR, ale i v Polsku, Rumunsku a Maďarsku, kam často expandují české e-shopy.

Bára Schmidtová: S Criteem chceme zasáhnout veškerý online marketing

Báru Schmidtovou snad ani není třeba v digitálním světě představovat. Online marketingu se věnuje řadu let. Poslední 3 roky působí v Criteu na pozici account strategist.