Google Display & Video 360

Google Display & Video 360, známý také jako DV360, je součástí Google Marketing Platform. Tato unifikovaná platforma pro nákup programmatických reklam (RTB) je spojením několika dříve oddělených produktů od Google, včetně DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager, Studio a Audience Center.

Proč používat DV360? 💡

DV360 přináší výhody jako je pokročilé cílení a personalizace, efektivní měření a kontrola kampaní, široký výběr formátů a kanálů pro zobrazování reklam a důkladná transparentnost a kontrola nad tím, kde a jak jsou vaše reklamy zobrazeny. Navíc, díky své integraci s celou Google Marketing Platform, můžete sledovat a měřit výkon vašich kampaní napříč různými kanály a zařízeními.

Klíčové funkce        DV360⚙️

  • Plánování a nákup: Nákup reklam napříč širokou škálu sítí a formátů včetně displeje, videa, audio a televizní reklamy.
  • Pokročilé cílení a personalizace: Vytváření pokročilých cílových skupin a personalizovaných zpráv pro tyto skupiny na základě širokého spektra signálů a údajů o publiku.
  • Integrace a měření: Plná integrace do Google Marketing Platform pro jednoduché sledování a měření výkonu kampaní napříč různými kanály a zařízeními.
  • Plná kontrola: Podrobné informace o tom, kde jsou vaše reklamy zobrazeny, kolik jste utratili a jaké jsou výsledky vaší kampaně.
  • Bezpečnost značky a zlepšení výkonu: Možnosti vyloučení určitých kategorií webových stránek nebo specifických vydavatelů a nástroje pro zlepšení výkonu kampaně, jako je automatická optimalizace nabídek.

Jste připraveni využít plný potenciál Google Display & Video 360 pro vaši značku? Náš tým expertů je připraven vám pomoci. Ať už potřebujete pomoc s plánováním a prováděním vašich kampaní, nebo chcete poradit s pokročilým cílením a personalizací, jsme tu pro vás. Kontaktujte nás ještě dnes a začněte transformovat váš digitální marketing s pomocí Google Display & Video 360.

Libor Slavík Product Owner

Libor zastřešuje kompletní komunikaci s agenturou a bude váš hlavní důstojník. V online marketingu pracuje déle jak 10 let, od začátku vybudoval agenturu ROI media i ROI digital, baví ho nové technologie.
Aleš Mach Integrate Manager
Aleš je integrátor tělem i duší, nasazovaní skriptů a propojování online světů ho prostě baví. V agentuře byl první a v roce 2010 jí založil.

Začněte optimalizovat vaše kampaně s Google Display & Video 360 ještě dnes 🎉