Nákup televizní reklamy
Nákup televizní reklamy
Reklama v televizi není jen pro velké hráče
Jaké formáty jsou vhodné?
Vybrat můžete z klasických spotů, sponzorovaných vzkazů u pořadů nebo třeba reportáží a soutěží. Běžná je i kombinace těchto formátů protože nemáte malé cíle!
Spotová reklama
Klasické spoty, tak jak je znáte. Na výběr je moderní kratší 20sekundová verze nebo běžná 30sekundová verze, kam už dostanete i velký příběh! A že ten váš by za to stál.
Redakční reportáže, soutěže, produkt placement
Je libo Přemka Podlahu, Topstar nebo Loskutáka? Diváci si mohou prohlédnout hodnotnou reportáž nebo zasoutěžit v pořadech o celebritách. Dostatečný prostor pro vaší prezentaci za zajímavou cenu! Co třeba produktový vendor spot s Heurekou? A vaše značka hned získá jinou váhu!
Čeho lze dosáhnout?
Klient ze segmentu elektro
Více jak 800 spotů a 350 GRP
Reach 3+ v cílové skupině 15-69 2,9 milionu diváků
Zajímavá sleva z ceníkových cen + bonusové spoty
Reklamní kampaň za 3 000 000 Kč
Formát - sponzorovaný vzkaz 10s + klasic
Klient ze segmentu Food
Více jak 100 spotů a 105 GRP
Reach 3+ v cílové skupině 15-69 1,2 milionu diváků
Zajímavá sleva z cenikových cen
Reklamní kampaň za 500 000 Kč
Formát - sponzorovaný vzkaz 10s
Klient ze segmentu Fashion
Více jak 150 spotů a 150 GRP
Reach 3+ v cílové skupině 15-69 1,9 milionu diváků
Exkluzivní období okolo Black Friday, kdy je běžný koeficient ceníkových cen 1,3
Reklamní kampaň za 1 000 000 Kč
Formát - vendor partner Heureka
Jak spolupráce probíhá
Cenová nabídka
Připravíme Vám cenovou nabídku na základě podkladů, které nám dodáte. Televizní reklamní kampaň se dá realizovat od částky 300.000 Kč v případě klasických formátů, v případě soutěží a reportáží od 100.000 Kč. Nabídku od nás budete mít na samotnou kampaň, realizaci spotů a voiceoverů, včetně potřebných licencí.
Kompletní mediaplan
V tomto kroku doladíme přesný mediaplán, v jakých časech a na kterých stanicích se vaše reklamní sdělení bude objevovat.
Postbuy
Po ukončení kampaně vám zpracujeme detailní přehled o odběhnuté kampani - jaký měla zásah ve vaší cílové skupině a frekvenci opakovaní. Většinou je to milé překvapení, protože kampaň zpravidla doručuje větší zásah a frekvenci, než je reálně objednáno v mediaplanu.
Spolupracujeme se všemi TV stanicemi v ČR
LIBOR SLAVÍK
Account Manager & Media Planner
Libor zastřešuje kompletní komunikaci s agenturou a bude váš hlavní kontakt. V marketingu pracuje déle jak 10 let, od začátku vybudoval agenturu ROI media i ROI digital, baví ho nové technologie a platforma Criteo a nákup reklamního prostoru obecně. Jeho mise je dostávat TV reklamu mezi střední a menší inzerenty.
Často kladené dotazy
Pro koho je TV reklama vhodná?
Pro všechny firmy, které potřebují svoje produkty nebo služby dostat do širokého povědomí. Co si zákazníci vybaví, když se řekne vaše značka/název vaší firmy? Nebojte, kdyby to nedávalo smysl, řekneme to dopředu. TV reklama přináší okamžité zvýšení povědomí i prodeje, ale vše je potřeba pořádně spočítat a promyslet.
Proč využít pro nákup agenturu?
Se zástupci televizních stanic máme navázanou dlouhodobou spolupráci a nastavené zajímavé slevy. Nedosahujeme sice tak obrovských čísel jako ty největší mediální agentury, ale ty jsou zase určené jen pro velké inzerenty. Naší výhodou je, že nejsme vázaní na žádnou TV stanici ani mediazastupitelsví.
Kolik stojí TV reklama?
Cenu ovlivňuje celá řada faktorů jako období, cílová skupina, preferované televizní stanice nebo počet opakovaní. Kalkulace vždy vychází z toho, aby se v kampani oslovilo dostatečně velké publikum z vaší cílové skupiny na to, aby se kampaň vyplatila i ekonomicky.
Kolik zaplatím za správu a kolik za reklamní náklady?
Vždy je naším hlavním cílem, aby se Vám reklama vyplatila. Dokážeme ušetřit velké částky díky slevám u jednotlivých TV stanic, ale hlavně díky naprosté transparentnosti. Poplatek za správu kampaně včetně vyhodnocení je od 5% z realizovaného rozpočtu.
Nezaostávejte za konkurencí. Oslovte davy.
Ozvěte se nám. Zajistíme vám dostupnou televizní reklamu.