Nákup televizní reklamy

Nákup televizní reklamy

Reklama v televizi není jen pro velké hráče

Říkáte si, že už je vás všude po internetu plno? Tak to je ten správný čas začít špásovat s TV reklamou! Nebojte se astronomických částek, je to tak trochu jako se psem co štěká, ale nekouše. Naším agenturním posláním je dostávat tento formát propagace ke středním a menším inzerentům. Lidsky, srozumitelně a férově.

Jaké formáty jsou vhodné?

Vybrat můžete z klasických spotů, sponzorovaných vzkazů u pořadů nebo třeba reportáží a soutěží. Běžná je i kombinace těchto formátů protože nemáte malé cíle!

Spotová reklama

Klasické spoty, tak jak je znáte. Na výběr je moderní kratší 20sekundová verze nebo běžná 30sekundová verze, kam už dostanete i velký příběh! A že ten váš by za to stál.

Sponzor pořadu

Jak se lépe zapsat do povědomí než sponzorvat oblíbený pořad vašeho typického zákazníka. Ano, sponzor pořadu si získává právem stále větší oblibu. Je to kratší rychlé sdělení, které stojí za to opakovat ve větší frekvenci.

Redakční reportáže, soutěže, produkt placement

Je libo Přemka Podlahu, Topstar nebo Loskutáka? Diváci si mohou prohlédnout hodnotnou reportáž nebo zasoutěžit v pořadech o celebritách. Dostatečný prostor pro vaší prezentaci za zajímavou cenu! Co třeba produktový  vendor spot s Heurekou? A vaše značka hned získá jinou váhu!

Čeho lze dosáhnout?

Klient ze segmentu elektro

Více jak 800 spotů a 350 GRP

Reach 3+ v cílové skupině 15-69        2,9 milionu diváků

Zajímavá sleva z  ceníkových cen + bonusové spoty

Reklamní kampaň za 3 000 000 Kč

Formát - sponzorovaný vzkaz 10s + klasic

Klient ze segmentu Food

Více jak 100 spotů a 105 GRP

Reach 3+ v cílové skupině 15-69        1,2 milionu diváků

Zajímavá sleva z  cenikových cen

Reklamní kampaň za 500 000 Kč

Formát - sponzorovaný vzkaz 10s

Klient ze segmentu Fashion

Více jak 150 spotů a 150 GRP

Reach 3+ v cílové skupině 15-69        1,9 milionu diváků

Exkluzivní období okolo Black Friday, kdy je běžný koeficient ceníkových cen 1,3

Reklamní kampaň za 1 000 000 Kč

Formát - vendor partner Heureka

Jak spolupráce probíhá

Cenová nabídka

Připravíme Vám cenovou nabídku na základě podkladů, které nám dodáte. Televizní reklamní kampaň se dá realizovat od částky 300.000 Kč v případě klasických formátů, v případě soutěží a reportáží od 100.000 Kč. Nabídku od nás budete mít na samotnou kampaň, realizaci spotů a voiceoverů, včetně potřebných licencí.

Kompletní mediaplan

V tomto kroku doladíme přesný mediaplán, v jakých časech a na kterých stanicích se vaše reklamní sdělení bude objevovat. 

Postbuy

Po ukončení kampaně vám zpracujeme detailní přehled o odběhnuté kampani - jaký měla zásah ve vaší cílové skupině a frekvenci opakovaní. Většinou je to milé překvapení, protože kampaň zpravidla doručuje větší zásah a frekvenci, než je reálně objednáno v mediaplanu.

Spolupracujeme se všemi TV stanicemi v ČR

LIBOR SLAVÍK

Account Manager & Media Planner

Libor zastřešuje kompletní komunikaci s agenturou a bude váš hlavní kontakt. V  marketingu pracuje déle jak 10 let, od začátku vybudoval agenturu ROI media i ROI digital, baví ho nové technologie a platforma Criteo a nákup reklamního prostoru obecně. Jeho mise je dostávat TV reklamu mezi střední a menší inzerenty.

Často kladené dotazy

Pro koho je TV reklama vhodná?

Pro všechny firmy, které potřebují svoje produkty nebo služby dostat do širokého povědomí. Co si zákazníci vybaví, když se řekne vaše značka/název vaší firmy? Nebojte, kdyby to nedávalo smysl, řekneme to dopředu. TV reklama přináší okamžité zvýšení povědomí i prodeje, ale vše je potřeba pořádně spočítat a promyslet. 

Proč využít pro nákup agenturu?

Se zástupci televizních stanic máme navázanou dlouhodobou spolupráci a nastavené zajímavé slevy.  Nedosahujeme sice tak obrovských čísel jako ty největší mediální agentury, ale ty jsou zase určené jen pro velké inzerenty. Naší výhodou je, že nejsme vázaní na žádnou TV stanici ani mediazastupitelsví.

Kolik stojí TV reklama?

Cenu ovlivňuje celá řada faktorů jako období, cílová skupina, preferované televizní stanice nebo počet opakovaní. Kalkulace vždy vychází z toho, aby se v kampani oslovilo dostatečně velké publikum z vaší cílové skupiny na to, aby se kampaň vyplatila i ekonomicky.

Kolik zaplatím za správu a kolik za reklamní náklady?

Vždy je naším hlavním cílem, aby se Vám reklama vyplatila. Dokážeme ušetřit velké částky díky slevám u jednotlivých TV stanic, ale hlavně díky naprosté transparentnosti. Poplatek za správu kampaně včetně vyhodnocení je od 5% z realizovaného rozpočtu.

Nezaostávejte za konkurencí. Oslovte davy.

Ozvěte se nám. Zajistíme vám dostupnou televizní reklamu.