Výkonnostní modely 2023 🚀

🔥 Stanovme si Vaše cíle a plaťte až za dosažené výsledky. Všechny náklady a vlastní práci hradíme my. Vy máte čas se starat jen o svůj byznys v nelehké době a na nás můžete nechat kompletní správu o daný reklamní kanál nebo o kompletní marketing.

Marketing děláme déle jak 14 let, proto si troufneme do smysluplné spolupráce investovat vlastní prostředky i čas. Je to hra a zábava! Úspěch v těchto kampaních je motor, který nás žene neustále dopředu. Chce to odvahu a my jí máme!

Formy spolupráce

PROCENTA Z VYTVOŘENÉHO OBRATU

Vhodná forma spolupráce pro značky a eshopy s elektronickým obchodem. Vaše náklady nebudou nikdy vyšší než je stanovené procento. Vše jde za námi, vy nám jen na konci dohodnutého období vyplatíte smluvenou odměnu.

PLATBA ZA SPLNĚNÝ CÍL

Například obdržená poptávka nebo obdržený kontakt, vhodne především pro firmy, které nemají elektronický obchod. Případně všude tam, kde se nedá určit přesná hodnota vytvořeného obratu.

Reklamní kanály

Výkonnostní formu spolupráce můžeme začít na jednom konkrétním kanálu nebo na kompletním marketingu. Hledáme smysluplné řešení bez stavění vzdušných zámků.
Výkonnostní kompletní správa marketingu
Výkonnostní PPC reklama
Výkonnostní  Facebook Ads
Výkonnostní  Email Marketing
Výkonnostní  Zbožové srovnávače

Reference

S ROI digital provozujeme výkonnostní kampaně v rámci PPC reklamy již od roku 2014, výsledky jsou stabilní a spolupráce je dlouhodobě úspěšná.

⭐⭐⭐⭐⭐

Jakub Sturc, RCobchod.cz

ROI digital pro nás zajišťuje výkonnostní online full servis. Za první rok spolupráce jsou výsledky perfektní a tak se velmi těšíme na růst prodejů přes náš e-shop v roce 2023.

⭐⭐⭐⭐⭐

Kiriakos Tselidis, Rohnson

Jak spolupráce probíhá

  1. Příprava nabídky a analýza možností na základě vzájemné komunikace
  2. Odsouhlasení nabídky a stanovených cílů
  3. Realizace reklamních kampaní a průběžná optimalizace, reporting stanovených výsledků
  4. Úpravy kampaní dle sezonnosti, požadavků, výsledků. Proaktivní návrhy na úpravy na webu, eshopu. Komunikace s dodavatelem webu.

Vždy víte s kým jednáte

Libor Slavík Agency Owner

V online marketingu pracuje déle jak 14 let, od začátku vybudoval agenturu ROI media i ROI digital, baví ho nové technologie a nastavovaní výkonnostních modelů.

Bc. Aleš Mach Integrate Manager

Aleš je integrátor tělem i duší, nasazovaní skriptů a propojování online světů ho prostě baví. V agentuře byl první a v roce 2010 jí založil.

Jan Falař  Project Manager

Jan vás bude provázet celou naší spoluprací, připraví cenovou nabídku, vysvětlí "pravidla moštárny" a dohledne nad bezchybnou realizací z naší strany. Je to Váš člověk na naší straně.

Pojďme společně růst! Je čas se nám ozvat

Už vás dělí jen krok od  výkonnostní reklamy. Společně zjistíme, zda je to řešení vhodné i pro vás.

Často kladené dotazy

Je spolupráce touto formou vhodná pro všechny?

Bohužel není, proto je potřeba se nejprve důkladně podívat na vaší situaci. Ozvěte se a uděláme analýzu pro váš projekt, zboží nebo službu. Případně můžeme nabídnou klasickou formu spolupráce založenou na hodinách nebo pevně stanoveném paušálu.

Jsou možné nějaké kombinované varianty?

Ano, možností a kombinací je nespočet. Každé řešení je individuální a proto je potřeba nejprve zasednout ke stolu a najít nejlepší řešení.

Jaká je vhodná doba testu?

Potenciál spolupráce se nejvíce pozná po 1-3 měsících, opět ale záleží na segmentu vašeho působení. Obecně, ale chodíme do projektů, kde vidíme možnost dlouhodobé spolupráce. Nejlepších výsledků dosahujeme u dlouhodobé kontinuální spolupráce.

Co když výsledky nesplníte?

Splníme, když jsme si na to plácli, znamená to, že si na to věříme. Nikdy negarantujeme objem vytvořeného obratu nebo poptávek, ten je pak jedinou proměnnou, který určuje velikost spolupráce.